18.30

heythere.
förlåt för min sega uppdatering, men jag känner att jag verkligen inte pallar att skriva så mycket, det är väldigt mycket i skolan just nu, mycket läxor och skolarbete... och så känner jag mig inte på så bra blogghumör heller..men det går säkert över :)

Idag började vi klockan tjugo i nio, med medieproduktion, där vi har fått en uppgift som går ut på att vi ska filma ett intresse eller en hobby. Vi blev uppdelade i grupper och började fundera på vad vi skulle filma. Det ska bli kul att få arbeta lite med kameror och riktigta grejer :)
Sen hade vi engelska, sen lunch, sen matte och sist mediekunskap. Vi slutade 1 timme tidigare än vad vi skulle gjort, men pappa kom inte och hämtade mig förens klockan 5 ändå.
Så, det är rätt hektiskt dagar just nu, går upp halv sex, kommer hem halv sex! Men det är rätt kul i skolan.. och man vänjer sig väl med tiden...
I helgen ska vi åka upp till Uppsala , med alla Louises grejer till hennes studentrum, som hon bor i. Ytterligare 7 timmar i bil, och övernattning på hotell. Vilken toppenhelg, eller inte! Hotell är ju mysigt, men bilåkandet är verkligen botten...
Men det går säkert bra ändå.
byebyee

Kommentarer
belinda

jaaaaaaa, det är å jävla hett! I en affär här i Uddevalla finns en kille som jobbar som är såå snygg i beiga chinos..Gaaaah!!

2008-08-29 17:47:05
URL: http://misstricky.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]