Första skoldagen + liseberg igår.

Okey, sorry för att jag inte har bloggat på länge...-.-
Igår var jag och amalia hanna och fanny på liseberg! De fick med mig på flume ride och lite små saker, inte mer. :)
Amalia vann stjärnvinst på chokladhjulet!
Dagen var urmysig.

Idag gick jag min första dag på Mimers Hus.
Vi är rätt många i vår klass, 32 st :) Men det finns bara våran klass på medieprogrammet i åk 1 ^^ MP1 blev det.
logiskt nog.
Men dagen har varit bra, tror jag allt! Och jag var inte alls så nervös jag trodde jag skulle vara! Jag bara överlevde... :)
Men träffade lite kul folk och så . Dagen började kvart över 8, och slutade ung. kvart över 3.
Vi har fått vårat schema också, och det är riktigt riktigt långa dagar! På torsdagar slutar vi klockan halv 5!! Hur ska jag överleva? Och den dagen är det både matte, svenska och medieproduktion... jaja, får la se hur det går.
Imorgon ska vi få en rundtur på skolan (kommer jag nånsin lära mig vart allt ligger? Skolan är svin stor, 2000 (?)elever! jag kommer inte ens ihåg vart mitt skåp ligger...) Och så ska vi spela Bangolf med tvåorna och treorna.. hm hm.
Det ska bli... intressant... ^^

tjaa, det var min dag det! Hur har eran dag varit? :D
bye<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]