Hemma igen! :D

HEEJ :D

Nu är jag hemma igen! Kom egentligen hem igår, men då var jag för trött för att skriva blogg.
Dessa 10 dagar har varit fantastiska. Det började med att mor,far och jag åkte ut med båten på fredagen. Vi kom till mollösund, övernattade där, och sen tuffade vi vidare till Lysekil. På kvällen gick jag och mötte upp Fredrik i hamnen, och vi gick och kollade på Womens Match Race ( Segling ) . Sen gick vi och åt på nån restaurang, sen gick vi hem till honom och såg på Scrubs. Världens bästa kväll!! <3 

Dagen därpå gick jag och mamma, pappa och jag ner till hamnen med min tunga packning. Där stog alla andra deltagare och väntade på båten som skulle ta oss ut till Stora Kornö. Där hittade jag Hanna, en tjej jag träffade förra året på lägret. :)
Båten kom och jag lassade ombord mina tunga grejer, och sa hejdå till mina päron.
Nu var det 9 dagars läger framför mig! Lägret var lite segt ibörjan, då man inte hade lärt känna någon... Men de sista dagarna var toppen! :D Jag och Hanna hade det jätte kul. Så småningom kom vi till den sista kvällen på Kornö, och det blev Middag , och där fick man kavaljer också. Jag fick Mikael till kavaljer, en jätte snäll kille ^^
Efter middagen blev det nåt himla disko med mycket musik och diskoljus. Jag dansade massa :)
Sen vare efterrätt och så tog vi kort. Sen var klockan jätte mycket så vi la massa madrasser i samlingssalen och hade högläsning. Det var jätte mysigt och alla var hur trötta som helst. Sen gick vi faktiskt och la oss, klockan halv tre. Men jag somnade nog inte förens bort emot halv fyra, fyra nångång, eftersom det var en som snarkade i vårat rum...
Men lägret har varit grymt! :D Mycket härlig segling och hård blåst... Och vattenkrig! Usch , det var vått!
Får se om det blir ett till ungsomsläger nästa år! :D
Nu pallar jag tyvärr inte skriva mer.
Bilder kommer!
Ciaaaooo

Kommentarer
Olivia

ÅHH, Tack så jätte mycket :D

AA, det vill jag gärna! :)

PUSS

2008-08-13 17:24:17
URL: http://ovlivia.blogg,se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]