Idag är jag inte på så bra humör...

Nej.
det är jag inte.


förlåt om jag inte bloggat på ett tag, men har verkligen inte pallat det...
eller bloggade jag igår?
yaya.


Linus ( bror) ska flytta imorgon, till kalmar. Han ska bo där i 4 år. Och Louise( syster ) ska flytta om några veckor, till uppsala.  Då blir jag helt ensam. Och Fredrik flyttar snart också....vad ensamt det kommer bli.

I helgen kommer jag troligtvis inte få träffa honom, tyvärr. Mamma gick med på att han kunde få komma hit , men då var det för sent, han skulle till gbg.
Idag har jag varit med Linus på tippen... och så har jag ringt om busskort till gymnasiet.. ingen actiondag, direkt.




Ska försöka sova lite nu.
byebye ...

Kommentarer
Anna

Tack sötnos ^^

2008-08-15 11:10:48
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]