An angel less

Vad vet man om sorg förrän man förlorat någon man älskar? ( taget av Louise)
Igår natt förlorade jorden en ängel. Min farfar dog.
Igår var vi där, hos farfar.
 Han låg på sin säng, och det såg precis ut som om han sov,
som om han skulle kunna öppna ögonen i vílken sekund som helst. Men det gjorde han inte.
Aldrig mer kommer jag få se dig, aldrig mer kommer jag få känna dina hårda kramar, aldrig mer höra ditt skratt.
Nu har jag ingen farfar längre, och det känns så otroligt konstigt, och sorgset.
Igår var den värsta dagen i mitt liv, tro mig.
Alla bara grät och grät.
 Det var både hemskt och vackert att se honom ligga där, så stilla och fridfull.
Det var bäst för dig, det som hände.
Det kom två män i svart kostym och hämtade honom, la honom på en bår.
Usch, det var det jobbigaste...Att veta, nu försvinner han och kommer aldrig mer tillbaks.
Jag kommer alltid sakna dig.
"Tack för att du kom, min älskling" var de sista orden han sa till mig.
08-12-01





Jag saknar dig jag saknar dig jag saknar dig

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]