Are we humans, or are we dancers?

HOLA! Idag är det allt LUCIA. trevligt trevligt.

Jag har inte skrivit på ung 3 veckor? Men jag har många ursäkter.
Tänkt mycket på farfar
Eddies kompis har dött(!)
Börjar bli sjuk
Snart jul
Ingen tid
Läxor
mm
 Ja, som sagt OJ vad fort det gått! Snart jul... :) Och något jag inte tycker om, är att farfars begravning är dagen innan julafton... ingen bra dag.
Men en rolig nyhet; Jag har vunnit en fototävling på barnsidan.se! :D Kanske inte världens roligaste pris, men jag vann anyway! Jag tror pristet var nån DVD, väska, pennfodral mm ...
Idag har vi varit och köpt gran! Mysigt. Ikväll ska vi äta massa gooott framför tvn och se på HarryPotter. oja.
BYE!



Bilden jag vann med

Kommentarer
Linus

Grattis! Fin bild!

Hur gick det i den andra tävlingen?

Kramar från Linus

2008-12-17 11:53:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]