Så var det lite jul också!

Juldagen är här och julafton inträffade igår.
Trevligt må jag säga!
Louise var hemma tillfälligt, åkte tillbaks tidigt imorse, hem till kalla Sälen och alla oändliga fester.
jag saknar dig redan.
Julafton var mysig. Fick många bra saker, kalligrafipennor, presentkort, pengar kläder mm.
Själva julafton firades på törvedsgatan hemma hos farmor. Bara farmor.
Det kändes att farfar inte längre finns där...
Han som alltid brukar läsa julevangeliumet och fylla på tomma glas. Nu fanns han inte där.
I förrgår var det begravning för honom. Otroligt fint, men sorgligt.
 Louise grät och grät...pappa grät, mamma grät, alla grät.
Begravningar är otäckt. Men farfar, jag vet att du finns vid våran sida ändå. Jag saknar dig något otroligt. Du fattas överallt.
Idag så kom kusiner och morr (mormor)  hit. Mycket trevligt.
Saknar min broder Linus, som befinner sig någonstans runt Riga på en båt...tomt utan dig.
På söndag blir det lite sko shopping i göteborg med Sara och Helena ( kusin + mamma ) Ska försöka få tag på ett par högklackade skor , kanske inte så vanligt att jag går runt i sånt. Men nån gång måste bli det första...
Jag saknar mina underbaringar, Eddiot, Nanna, Lina !
Eddie, hoppas du har det bra där borta i Goa, Indien! Fy vad avundsjuk jag är på dig, sötunge! :)
Snart är det Nyår också. Vad kan tänkas hända då?
Nej nu får jag nog gå ut och vara lite social mot gästerna! ^^
pussochkärlek




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]