29 juli

Hejsan!
jag råkade klicka bort inlägget -.-
Idag händer ingenting, alla kompisar är antingen bortresta eller så är dom tråkiga som inte vill hitta på nåt...
Så jag har lagt in alla bilder från helgen när vi seglade, och sitter och redigerar dem nu.
Jag vill gå på bio! Nån mer som vill ? Finns massa som man kan gå på nu, Mamma Mia! The dark knight, osv.
Imorgon ska jag och Fredrik bada, förhoppningsvis. Han får jobba på museet utan mig imorgon :)





J a g   ä l s k a r   a t t   s e g l a
-08

Kommentarer
belinda

Ahh, tycker jag med :)

Vill ha allihopa, men dock kostar det ju lite..-.-'

Får väl se vad de blir när ja får ta ut skiten :)



Va kul att HAN frågade dej då! Många killar kan ju aldrig få tummen ur röven och fråga -.-' Geeks..



Mamma mia är jätte bra, du kommer älska den om du ser den ^^



Puss

2008-07-29 21:09:30
URL: http://misstricky.blogg.se/
Anonym

Vem vill inte få sin blogg publicerad?

Jag har en modelltävling där vinnaren kommer

få gratis reklam om sin blogg publicerad i

över en månad i min blogg. Låter det intressant?

Besök min blogg för mer info, lätt och kul!

2008-07-30 00:55:22
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]