31 Juli torsdag

tjo

idag har jag och min mooor varit på berga strand och solat^^ Fast vi badade inte..
Detta året är nog det värsta geting-året ever! Getingar överallt :S

Kvällen igår:
var mycket bra! Jag bråkade först lite med mams, sen gick jag. fredrik hämade upp mig och sen stack vi till Liseberg.
Vi körde 5-kamp och han vann... jag vann 2 grenar. hihi, inte riktigt min grej, det där ^^  Fredrik vann en chips påse, men jag vann ingentiiiing. that does´nt matter. Sen åt vi, ( vi gick runt jätte länge och kollade om det fanns någon god och nyttig mat, men icke! så det blev Burger king... x) ) Sen spelade vi lite meeeer, sen så ringde mamma och var svinigt arg! anledningen spelar ingen roll hääär x) hihihihihi.
Så det var till att sticka hem med Fredrik igen. Men först spelade jag på 2 godis hjul, men vann ingenting. :<
Kvällen var riktigt rolig iallafall! :D



bye

Kommentarer
belinda

vrf va hon arg? :O eller det angår ju inte mig, men vet att morsor kan va sjuuuuuuuuuuuukt jobbiga..

2008-08-01 15:06:41
URL: http://misstricky.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]