Då har man skaffat sig en blogg då ^^

Hejsan!
Jag har skaffat mig en blogg, bättre sent än aldrig! Jag gjorde det eftersom jag vill skriva av mig om vad som händer i mitt liv, så att folk kan ta del av mitt liv lite bättre! :) Jag har ännu inte lärt mig alla dess funktioner, men det kommer jag nog att lära mig så småningom! Men ni som vet lite bättre än mig, hjälp mig?
Idag vet jag inte vad som händer, mamma och pappa är ute på havet, louise jobbar, och det är bara jag och Linus hemma. Linus är min storebror, och är 22 år, Louise är min storasyster och är 21 år.  Och jag är 15... en liten sladdis^^
Men nu måste jag ta reda på hur bloggen funkar.
CIAO/ Frida

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]