En dag i mitt liv.

Idag så stack jag och systern Louise till IKEA, sen efter det Ica maxi. :)
När vi kom hem hade mamma och pappa kommit hem också.
Och mamma fick ett anfall på mig för mitt rum är så stökigt... haha.. :)
Så nu har jag snyggat till det lite.
Imorgon börjar jag jobba!! Jag är faktiskt lite nervös... Jag börjar klockan 11, och bussen kommer fram tjugo i elva, så får spriiiinga till museet. ajaj. Bussen hem gå kvart över 4, och slutar halv 4, så det är väl rätt ok. Undrar hur det är att jobba på ett akvarellmuseum? Undrar vad jag får göra.... Ska bli rätt intressant faktiskt.
byeee

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]