Green is the new black

hejhej!

Igår var en tja, lyckad kväll, I guess.
Alice hade med sig två personer jag aldrig sett förut, helt främmande! ^^
Den ene hette jessica och och den andre hetter daniel. han var 17, och hon vet jag inte.
först såg vi på en film , Offside och sen spelade vi kubb och volleyboll.
:)

Idag kommer mamma och pappa hem, de har varit i Halmstad för pappa skulle på ett möte där och mamma följde med, och på kvällen gick de på nattklubb! =D

Imorgon ska jag jobba, och jag och Julia ( österrikiskan) ska jobba tsm, i den öppna ateljen. Får se hur det går, för Julia pratar ju inte svenska, och dit kommer massa äckliga barn och målar. Så det blir nog jag som får prata. Eugh, jag hatar barn!!


Ciao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]