hej fantasifulla rubrik.

Ciaooooooo
- igen.


Nu har jag duschat, och ska se på en film med louise och hennes kompis och far och mor.
" Underbara Älskade" hoppas den är bra.
åh , jag har inte bytt påslakan i mina två sängar än... åh jag orkar inte det...! Men jag måste, tyvärr.
Jobbigt med 2 sängar i ett rum. Har en säng på vardera sida av rummet. Ensa sängen sover jag i och den andra är väl mest som .. soffa eller nåt.
Men nu måste jag hjälpa till med dvd spelaren som de där ute inte kan greja.
ciaoooooooo


Kommentarer
Engman

Japp du hade skrivit det tidigare :D Vi får hålla tummarna för dig då :D

2008-07-06 23:47:43
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]