Hej födelsedag! (måndag 21 Juli)

tjoooooo

Blev väckt av en familj klockan 7 imorse. inte alls tidigt eller så. Men trevligt^^ Fick böcker, pengar ,björn borg trosor(!) och massa fint. Tack! Sen bar det av till jobbet, sen hem och fixa iordning, sen gå upp till bussen och sticka iväg med Lisa in till gbg, ta sig fram till Liseberg, stå i kö, träffa Hanna och stå och vänta på ett fullt Liseberg tills klockan blev 7, då började Lotta på Liseberg. Överfullt med folk verkligen! Först kom Lotta, sen Jessica Andersson, och sen kom Brolle! :D Kvällens höjdpunkt. Körde en låt, och sen en allsångs låt. Elin Lanto var med i publiken :) De är såå söta ihop. Brolle fick en bukett av Lotta, som han gav till Elin, för hon fyller år imorgon. Sen när Brolle hade sjöngt, så gick vi och spelade lite och gick omkring, sen gick bussen hem. Vid tio stog jag och Lisa på stationen och väntade på syster som kom och hämtade oss.  
En mycket lyckad födelsedag! :)
Men jag känner mig inte äldre än vad jag gjorde igår. 16 är en rätt meningslös ålder, förutom att man får börja övningsköra! Det hoppas jag att jag snart ska få göra. Nu ska jag nog sova, är väldigt trött för att en viss katt, ( Betty) väckte mig klockan 4 .....
bye ppl.

Kommentarer
belinda

Glömde säga grattis när du fyllde igår :/ Men jaja, grattis i efterskott iaf :)



kram

2008-07-22 20:17:21
URL: http://misstricky.blogg.se/
Engman

oj har du fyllt år, Grattis i efterskott :D

2008-07-23 09:20:54
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]