Lördag 19 Juli


Hejhej!
Nu har vi precis kommit hem från Lager 157.
Jag fick seglarjacka och seglarbyxor, av märket Helly Hansen!! :D
Nu kommer jag vara snyggast på Kornö :) (seglarläger)
Frida happy. Det fanns jättemånga affärer som man hittade lite roliga kläder i, men jag hittade inget mer jag ville ha. Jo! Björn Borg trosor, för 99 kronor! Men de köpte jag inte.. hade inga pengar :(  Hittade inga snygga skor heller.. behöver deet! Antingen ett par ballerina, eller ett par snygga sport skor ^^ Men tyväääärr...Och inte vet jag om jag ska gå på Kent den 25 heller.... har verkligen inte bestämt mig! Jag har ju inga pengar till biljett... Och knappast får jag några av mor och far - har ju fått massvis med grejer nu.. massa tidiga presenter.
aja, see ya


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]