mycket trevlig och varm dag (28 juli)

Hejsvejs i värmen!

idag har jag varit på stranden med min kära mor och syster. det var varmt.
Sen åkte vi in till stenungsund där vi köpte bikinisar till mig , och handlade mat.
en trevlig och varm dag.

På söndag åker jag. Jag hoppas att vi kan ta båten till lysekil, för då kan jag träffa en kompis där. :)
Jag ska på seglarläger på söndag, och båten går ifrån lysekil, klockan 10. Ska vara där i lite mer än en vecka. Har jag redan skrivit detta? Om jag har det så skriver jag om det. Det kan ju vara vissa dementa människor som läser min über intressanta blogg. 
Nu är det verkligen varmt ute! Det är trevligt, och lite jobbigt. Vi har ju gått och längtat efter sommarvärmen, så nu är den äntligen här! :D Men tyvärr kan man ju inte hålla sig osvettig, om man inte badar konstant. Men men, det får man ju ta om man vill ha det vamt! =)

nu ska jag gå.
hejsvejs på er! :)

Kommentarer
belinda

vem är denna människa? :O :)

2008-07-28 20:58:10
URL: http://misstricky.blogg.se/
belinda

du skojar? :O FAN VA KUUL FÖR DEJ!! :D

Nåt på g nu då? :)



Pussar!

2008-07-28 21:51:46
URL: http://misstricky.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]