Så irriterande!

ÅH!
Jag hade precis skrivit ett jätte inlägg, och klickade på Förhandsgranska, och sen tillbaks, och då var det borta!
:|
irriterande!!
Men jag skrev iallafall lite om imorgon, då jag ska till Hanna på grillkväll. Mysigt ska det bli.
Och på måndag börjar jag jobba! Ska jobba på nordiska akvarellmuseet i skärhamn. Det är ett kommunjobb så jag jobbar bara i 3 veckor, och får ung. 2500 kr. Men det ska nog förhoppningsvis räcka till vad jag hade tänkt mig att köpa; En systemkamera! Det har jag länge längtat efter. Men jag har inte bestämt mig vilken sorts kamera jag vill ha än, Det ligger antingen på en Nikon, eller en Canon. Canon eos 450 verkar bra, det gör också Nikon D60 eller D40. tja, får tänka lite mer på det där. Nu är klockan tio i tolv, och jag ska nog sova.
Godnatt kära blogg och bloggläsare!
With love / Frida.

Kommentarer
belinda

Heej, du har med blogg nu :) Skojskoj! Man blir beroende!!!^^

2008-07-04 08:42:08
URL: http://flickanmedoturen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]