Sayonara

Hmm, jag vet inte riktigt vad det betyder, men jag tror det betyder "hejdå" eller nåt.
Just nu sitter jag och äter en knäckemacka, jag ska åka strax, men jag är ashungrig och jag kan inte vänta tills vi ska grilla, det dröjer nog ett tag! Grillspetten blev jättefina, 2 st blev det med Kyckling, champinjoner och paprika på! Mums.
Annat än knäckemackan jag tuggar på. Nu är jag iordning gjord och klar också! Jag har på mig: tubtopp med blommor från JC, gråa leggins från Gina tricot, jeans shorts med två märken på framsidan ( slitna, levis) från nån liten sommar affär på Smögen , och grå kofta från H&M :) Legginsen är ett måste för jag ska åka moppe till Hanna, det blir nog lite kallt om jag inte har det på mig.
Jag känner mig rätt aktiv på bloggen nu, jag skriver ju flera inlägg om dan! Men det är för det är så roligt. :)
BYEEE

With Love / Frida

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]