Skriver bara av mig lite...

Hej igen!
Jag kan inte hålla mig borta... Jag älskar att ha en blogg! Och nu är den så färgglad och fin!
Nu har jag fixat så jag har en klocka också :) Nu är det 2 timmar kvar tills jag ska vara hos Hanna.
Jag har varit och köpt en tropiska frukter dricka och en påse Riesen.
Undrar och man kan skaffa lite mer ikoner på bloggen?
-.- typiskt mig. Jag är aldrig nöjd.  Hoppas jag vinner nån av de där utlottningarna jag är med i! Jag är i stort behov av en snygg bloggdesign. Nu kan jag inte komma på mer att skriva, tyvärr. 
 
With Love / Frida

Kommentarer
belinda

Anna som fixat min blogg..XD Jag sa bara hu jag ville ha den så fixa hon. Men det har med ps att göra och så ens stilmall. Man ska kopiera och greja.



Man svarar på andra kommentarer precis som du gjorde nu. Går in på en annans blogg och klickar på nåt inlägg och svarar. Grejen är ju att man ska kolla andras bloggar så det syns i deras statistik och tvärtom. Det gillar man!



Haha, jag va också ny här för ett tag sen (Y)Lycka till.

2008-07-04 16:24:39
URL: http://flickanmedoturen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]