Söndag 13 Juli

Hejhej!

idag på jobbet gick det bra. Jag åkte moppe dit! För första gången åkte jag till Skärhamn. Det gick jätte bra, tror jag kör imorgon med (:
Jag och pappa har kollat på systemkameror - är rätt säker på vilken jag vill ha. Nikon D60. Eller Canon EOS 450, fast den är lite dyrare.
Och så har jag varit på auktion(?) på stenungsbaden, kom hem precis. Men det var inte något kul där.
OCH JAG ÄR SÅ GLAD =D 
Hanna smsade till mig och frågade om jag ville följa med till Liseberg och se på Brolle på min födelsedag! Som jag hade tänkt, men jag visste inte med vem! :D Tack Hanna <3 Du gör min födelsedag mycket roligare!
Igår såg jag en mycket bra film, Beck - I guds namn. Rekommenderar den! 4 av 5 toasts. :)
Jag läääängtar tills på onsdag =3

Bye love



Bild jag grejat med i Photoshop Express.

www.photoshopexpress.com

Kommentarer
Astronauten

Vilken fin blogg du har! :)

2008-07-13 18:49:21
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Fredrik Frisören

Nu kör jag frisörfrågan på bloggen! Välkommen in och ställ en fråga! Trevlig kväll..

2008-07-13 19:15:53
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]