Söndag 20 juli

tjipp.

Idag har det varit en chill dag. Eller tja, vi har ju röjt i garaget... det var inte så chill.
Men jag har inte gjort någonting speciellt. Jag längtar tills imorgon, inte för att det är min b-day utan för att jag ska till Liseberg med mina finaste! :D men först jobba.. det kommer nog vara rätt segt!
Nu önskar jag att tiden kunde gå lite fortare, tills klockan är åtta. Då kommer mitt favoritprogram, New Amsterdam. :)
Haha, vilket liiv jag har! Sitter hemma och tråkar på datan och ser på tv... Det händer verkligen ingenting i mitt liv. Jag tror inte jag ska på Kent.. Jag har ju inga pengar! Jag kommer gå miste om ett av sveriges bästa band :(  Det är inte många ggr de spelar i gbg... Skänk mig lite pengar ^^ Aja, vet inte ens hur mycket biljetterna kostar.. Och det är säkert för sent att beställa nu ändå.
Nu ska jag nog käka lite glass... om jag hittar något att lägga på. För vaniljglass är inte gott om man inte har nåt på.
mycket-bra-information.se


ciao

Kommentarer
belinda

För min moster (som för övrigt inte har nåt liv) hade väl som vanligt tråkigt och letade upp den och gillade inte det hon såg..och berättade det för alla i släkten och min mamma som ej blev happy! Så ska skaffa en ny som dom inte kan hitta (6)

2008-07-20 20:37:38
URL: http://flickanmedoturen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]