stackars pappa....

Tjosvej!
På stranden var det mys... jag låg och flöt på min uppblåsbara milko tub :) Mys.
Mamma ringde förut och hon sa att pappa har tappat sina glasögon i havet!
Inte bra. Först tappar vi gummibåten i blåsten, sen tappar pappa grillgallret i havet ( fast han fiskade upp det igen) och nu har han tappat glasögonen...! "Han är som en invalid nu" aww stackars pappa...-.-'
Och jag har bränt mig... aj.
Men nu är jag hungrig ( vilket jag nästan alltid är) så jag ska gå och se om vi har någon mat jag gillar hemma.
obs; Scrubs maraton på viasat 6! :D

With Love / Frida

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]