The second day on tha work

tjipp.

idag var det andra dagen - och rätt segt. Fick avsluta det jag gjorde igår, och blev klar jätte snabbt, men då var Ellinor borta så jag visste inte vad jag skulle göra, så jag satt där inne och lyssnade på musik^^
Sen hade jag rast, satt och kollade på när Julia och Ellinor åt. :> åh vad roligt.
Sen skulle jag arbeta på datorn, tills klockan blev 3, då gick jag till ICA och köpte 2 muffins, juice och godis :)
Sen satte jag mig och väntade på bussen i en trekvart. Sen stack jag till bibblan och lånade böcker och sen gick jag hem =)
Det var min dag det, hur har eran dag varit?


PS. jag älskar farmor och farfar. de är dom bästa jag vet.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]