Godmorgon.

godmorgooon!
Idag vaknade jag klockan halv sex av att det var jätte varmt och att jag yrade eller något... eller så var jag kvar i drömmen. det var läskigt iallafall. Jag hade ställt klockan på 1o.oo, för att jag sover alltid så länge! Jag missar ju hela dagen. Men vad hände? Jo, jag vaknade av klockan, stängde av den och somnade om! Så jag vaknade igen halv tolv. Fy på mig! :|
Så nu sitter jag här och försöker lista ut hur man svarar på kommentarer........ ( ohja, jag är SÅ teknisk, believe me!) 
Men iallafall, jag gick ner till kylskåpet, och upptäckte att min kyckling jag ska ha ikväll, är borta!! Jag misstänker starkt Linus. Eller så har Louise lagt den nånstans.  Nej nu är jag hungrig. Skriver mer senare!
With Love / Frida.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]