Torsdag 17 Juli

hejhej!
Idag blir det en sen uppdatering.
Idag har jag jobbat, (segt) och bakat kladdkaka, och städat massor.
Imorgon kväll kommer farmor&farfar och mormor hit. ^^
Nu har jag bytt ut så jag jobbar imorgon istället för på söndag.
Jag längtar tills på måndag, då jag ska till Liseberg med mina sötaste tjejer, och se Brolle!
Jag ska ha min underbara röda kjol på mig! Jag älskar den.
Nu har jag sett 3 kända personer på två dagar på jobbet!
Igår såg jag ju Reine Brynolfsson, ni vet han som spelar i Liza Marklund filmerna, och han som spelar Tony i Andra avenyn. Och idag såg jag Ingemar (?) från morrongänget! ( rix fm) :D
Massa kändisar som vill gå och kolla på konst på lilla tjörn :)
Nu ska jag nog gå och lägga mig.
Godnatt kära bloggläsare.

( sluta läsa min blogg om du heter Lisbeth H och är 50+! )


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]