Första volleybollsträningen!

tjohoo
idag har jag tränat min första träning!!
Jag och sofia tog bussen in tio över åtta imorse, och då var man trööött...
Det började 10.00 så vi satt och väntade ett tag innan.
Sedan började det och...ehe vi var kanske inte de bästa i laget om jag säger så. Men det gick rätt bra ändå!
De andra i laget är födda 93/94 så vi är 1-2 år äldre än dem. Men kul var det! Det ända jobbiga var att man får så sjukt ont i armarna.. Kändes som om de skulle gå av varje gång man fick en boll på handlederna. Men det får man tåla.
Men inget spelande, bara massa övningar blev det.
Jag och Sofia kommer stenhårt satsa på detta! Verkar väldigt roligt, men svårt.

De flesta jag berättat för att jag ska börja i volley, har fått en negativ inställning till det, angående min längd.
Jag är ju bara ca 1.50 cm, och det är ju inte mycket, men jag ska klara det ändå! Vem säger att man måste vara lång för att spela volleyboll? Vad är det för konstigt resonemang? Jag vill, och ska klara detta! Jag tycker ju det är kul!
Så, varför klaga på någons längd? Jag är helnöjd med min längd, och tycker det faktiskt är rätt skönt att vara såhär kort.
Visserligen är det kanske lite jobbigt ibland, eftersom folk uppfattar mig som yngre än vad jag är. Visst, jag kanske inte ser ut som att jag är 16 år. Men so what? Det är bra att vara kort!
Thats it :)

bye<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]