Frusna hjärtan tinar aldrig när de väl har frusit

Skulle varit träning idag, men när jag gå på bussen är självklart inte Sofia med!
Så jag åker in till std station, och väntar...men ingen Sofia. Missar göteborgsbussen och åker hem igen.
Inte världens bästa dag kanske.
Men snart ska vi åka in till returvaruhuset.

Och förlåt Fredrik.
Men du är så långt ifrån mig...
Jag kan inte vänta på dig, när du inte ens vet när du kommer hem!
Jag vet inte alls hur jag vill ha det just nu, allt händer på en gång.
Men jag tänker på dig hur mycket som helst.
Förlåt.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]