hejunderbaratorsdag. nästan iallafall

bloggtorka.se, jag vet ....
men jag har ursäkter! Har precis installerat om hela datorn, och installerat Windows Vista, ist för XP.
:)

torsdag
mediekunskap är roligt
och mycket arbete
eddie made my day med sina kommentarer
och vi har kommit på att han är jättelik
Halvdan i "Hem till midgård"
med sitt skratt.

Eddie: - Ja, vad vore klassen utan mig...
Nanna: - Perfekt.

idag kom jag hem seent, halv 6
trött och sur och allt det där
nu längtar jag upp till min sköna säng och min underbara men läskiga bok " Låt den rätte komma in"
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]