NU LÄNGTAR JAG


Mmm, nu längtar jag efter skidåkning.
Det är det bästa jag vet, att spänna på sig ett par pjäxor, gå med knaggliga steg till liften, spänna på sig skidorna, åka lift upp till backen, för att sedan kasta sig nerför. Åh vad jag älskar det! Detta året har jag bestämt mig för att jag ska satsa på att bli lika snabb som pappa! Fast det går väl inte, så fort som han åker... Han har ju varit skidlärare nån gång för 100 år sen. Och nu ska Louise upp till Sälen igen för att lära små barn att åka! Om det inte hade varit för barnen, så hade jag också blivit det. Tänk att få åka skidor varje dag i flera månader. Men jag är ju inte ett så stort fan av barn, så det får bli sportfotograf för min del. :) Om jag nu kommer så långt.


Igår var m&p borta, och louise hade 2 kompisar hemma. Jag satt på övervåningen med datorn och tv på, och var rätt ensam.
Imorgon måndag bli det Kalmar med Syster, ska hämta Linus bil. Jag är ju ledig då, kompensationsledigt för Öppet hus igår.
Var fyra timmar i skolan, satt vi datorer och lekte med photoshop. För det får man ledigt en hel dag :D
Och jag har en liten hemlighet...som jag inte vill berätta nu. Tar den en annan gång ;)
Idag har jag inga planer, som vanligt! Lets see what plans the day has got...

puss 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]