still saturday

heytheremybeutifulblog

sitter här med datorn i soffan framför tvn och väntar på mammapappa och louise. De kommer hem om typ en timme...
Och då ska jag har gjort sallad och dukat... uh.
Denna dagen har varit rätt seg, har kollat på en matte dvd, städat och degat framför tvn (y)
Och nu upptäckte jag att alla kanaler på tvn funkar? Annars har det bara varit tv4, svt1 o 2 och tv6 som funkat! Och nu funkar alla kanaler! kanal5, canal digital , you name it! :D Jag blev glad!! Sitter här i mina myskläder och kollar på Simpsons nu.
Tänkte egentligen moppa mig till statoil och köpa glass och kolasås - men jag skrotade den iden, dels för att det redan är mörkt och jag vågar inte gå ut till det mörka garaget för att köra ut moppen, och dels för att jag inte ska äta sånt onyttigt ^^
Så äter clementiner istället, så gott och nyttigt!
Men nu är reklamen slut så ska fortsätta watcha Simpsons.
byeppl <3

Kommentarer
bella

tjaaa sötis- du är utmanad på min blogg :D

2008-11-02 10:14:13
URL: http://misstricky.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]