2okt,

Hej.

Idag är det den 2 okt.. vad fort tiden går!!
omg. omg. omg.
:D hihihihihihihihihihihihihiih
Oj. Nu är klockan åtta och jag har inte hunnit göra engelska läxan...får kasta ett snabbt öga på den, och sen så blir det Idol :D
Idag har jag varit ute på en skön cykeltur runt låka, det var jätteskönt verkligen!
Jag har faktiskt lite träningsvärk lite överallt, eftersom jag styrketränar varje kväll, och efter idrotten igår så blev det värre...
Kalla mej otränad men jag försöker faktiskt att träna så mycket jag kan just nu! :D Det känns jätte bra.
Men nu måste jag kila... läxan väntar....och idol :)
Pusspuss kära bloggläsare <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]