an ordinary wednesday...or?

Onsdag och det betyder först historia, sen 4 timmar hål! Då stack jag, nanna, conny, eddie och lina hem till Lina :)
Där satt vi vid köksbordet och pratade och kollade på kortfilmer på linas dator...och sen käkade conny och lina, men inte vi andra för vi stack till skolan och käkade skolmaten ist, ugnspannkaka.

Sen efter det så skulle vi ha Idrott, och inte vilken idrott som helst, vi simmade på idrotten idag!

Först skulle vi simma 1000 m, 40 längder!! Jobbigt och mina armar dog hela tiden....efter det så trodde man att det var slut ofc, men då skulle vi ha nån vattengympa!
Jag som trodde det bara var pensionärer som hade det...men nej, klass MP1 och pensionärer var det visst ja.
Efter det så spelade vi volleyboll i vattnet!
Jätte kul faktiskt, bara det att jag såg knappt inget för allt vatten som splashades i ögonen. Vi var uppdelade i två lag, och det ena laget skulle ha mössor på sig!! Men som tur var fick inte jag nån mössa....hihihihi. De andra såg faktiskt rätt roliga ut i sina små vita badmössor :)
Efter det så var idrottlektionen slut och en varm dusch väntade. Mitt hår blev verkligen inte bra så jag har gått runt med det värsta håret som du kan tänka dig! Fy fy.
Bussen hem, som var försenad, gå från häggvalle och komma hem och vara uuuuuuuurtrött.
På fredag kommer syster hem, cant wait :D
Fy vad kul faktiskt<3

pusspåer:*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]