Äntligen Helg!

hejhejhej

Nu är det äntligen helg, och jag har inte en enda plan för helgen, förutom att räkna matte.. ( har matteprov på tisdag)
Någon som har nåt förslag över vad man kan hitta på? Jag har verkligen lust att göra något, hitta på nåt kul! :D

Idag har vi bara haft grundämnena, engelska matte svenska...Rätt trist om ni frågar mig. Men dagen har varit rätt underhållande ändå. pusspådet.

Nästa vecka kommer vara väldigt fullbokad för mig!
På måndag ska vi på en Hasselblads fotoutställning med klassen, i göteborg! Ska bli hur kul som helst, med tanke på att Hasselblad är ett av världens bästa märken när det gäller kameror. (och dyraste)
På tisdag har jag matteprov....
På onsdag ska vi till Danmark, Louisiana! Ska bli dunderkul!!
På torsdag...har vi nog inget speciellt faktiskt.
På fredag har jag engelska prov. Jippie......not!

Här kommer ett par "citat" från skolan...

"Vi slutar nu.
- Ja, om 2o minuter.
- Ja men det är typ nu.
-Nej, det är om 2o minuter..."

/ Lina och Nanna

"Sätt den på på"
/ Mats, medieproduktionsläraren...


"Håkan Hellström måste ju vara en interpersionell person, för han har ju kommit så långt och blivit så populär, fast han inte kan sjunga! "
/ Marianne, bitr. rektor.

:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]