idag har jag ingen rubrik - fantasi

jaha jaha, så var det fredag igen.
swisch!

Min dag började med at jag gick upp som vanligt kl 7, och gick till bussen halv nio..När jag kommer fram till skolan ska vi se på en teater, som faktiskt var rätt bra =) Handlade om skuld och oskuld.
Sen efter det hade vi matte, och sen lunch och sist engelska , och engelskaprov!! Provet gick väldigt bra, kändes det som. Det var nog det enklaste eng prov jag haft :) Kändes jätte bra. Åkte hem klockan 2, och var hemma kvart över 3. Mycket nice.


Kom också på ett par citat från min skoltid på häggvallskolan, 9c;

"Glöm inte att komma ihåg.." / av mig

" Jag ville bara undra..." / av mig

"Hur gammal är klockan?" / av amalia

"-Vilken vecka är det? - amalia
- Vecka 38. - sofia
- HÅLL KÄFTEN!" - amalia

haha, det är bara amalia som har sån attityd XD

puss!


Kommentarer
bella

det är nån fet i skärhamn, ska snacka mer med han när han kommit hem! och olivia sa att de kanske är nåt kul i std! vi ser lite senare ^^ingen brottom :)

2008-10-11 14:51:10
URL: http://misstricky.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]