och så går en dag i våra liv och kommer aldrig tillbaks

ohoj

Idag har det varit en ....bra? dag tror jag. Haft matteprov och det var inte bra. fy vad tråkigt.
Men jag och Eddie har haft kul på medieproduktionen, där vi framkallade bilder i mörkerrum :) Först så framkallade vi en jätteful bild på mig! Fy säger jag bara, jag såg hemsk ut.... sen en bild på Eddie där han såg ut som en död fisk ^^ Så det blev jämt. Hihihi

Idag håller jag på och grejar iordning tills imorgon, då vi åker till Louisiana.
Min buss går 06.33... snark! Tiiiidigt.
Så nu håller jag på och grejar, har gjort pastasallad, och har tömt kameran som jag bara måste ha med mig!! Kommer nog bli en hel del foton...
Men nu får jag nog gå och ta en cykeltur i mörkret....blä.

pusspåer<3







nytaget kort på mig ^^

Kommentarer
bella

schhhöööötnos!

2008-10-08 15:26:25
URL: http://misstricky.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]