viva la vida!

shalalalalala (8) and that was when I ruled the world...
Har hittat den låten nu! Hörde den på radion, och fastnade direkt!
GRYMT säger jag bara!
Om ni inte har hört den (vore väldigt konstigt) så ta och skaffa den på nåt sätt!!
Coldplay - Viva la vida.


Idag hade jag bara 1 ½ lektion!
Medieproduktion, och där hade min grupp gjort klart vårat projekt, så vi fick gå och då hade vi 3 timmars hål...
Men vi roade oss ändå ^^
Sen hade vi matte, och sen slutade vi!
NiceNiceNice
Idag har jag ägnat mig åt att städa lite...
Imorgon kommer syster hem!
På lördag ska jag till Ullared med Amalia och Hanna!
FY vad kul vi kommer ha girls!
På söndag fyller Louise år!
Jag har faktiskt en rätt bra sak att ge henne i present :)
Hope you'll like it.

byeeeee






I used to rule the world...

Kommentarer
bella

han är HETHETHET :D

2008-10-19 00:16:12
URL: http://misstricky.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]