a magical night - Håkan @ Liseberg

tjoo
nu ska jag berätta om min kväll i fredags.
Det var helt underbart.
Efter skolan, åkte jag hem med bussen och käkade, och bytte om till min röda kjol och lite andra snygga grejer, och packade ner min systemkamera. Sen gick jag till bussen, och den skulle gå kvart över, och när den var fjorton över, så hade jag rätt långt kvar till busshålssplatsen....så jag började springa, och kom fram i tid....men bussen kom inte förens halv! En hel kvart försenad! Jag hatar västtrafik. Men iallafall, kom på bussen som tog mej in till Hjalmar brantningsplatsen, och därifrån bytte jag till spårvagn 5. Det var första gången jag åkte spårvagn helt själv! Men det gick bra (: Sen kom jag fram till Liseberg, och mötte Olivia där. Vi gick och träffade Cattis och Jessan, som stog rätt långt fram vid scenen. Olivia var hungrig, så vi gick och åt med henne (vi andra åt inte) och sen gick vi och köpte godis :D Sen ställde vi oss i folkvimlet, fast inte så långt fram. Där stog vi resten av kvällen fram tills det började, och tog jätte mycket kort på allt möjligt. ^^
Och så började det äntligen! Och.. fyfan vad bra han är!
No matter what people say about him, he will always stay in my heart. <3
Han körde rätt många nya låtar, men han glömde vissa favoriter, som te x Försent för edelweiss, Hurricane Gilbert, och Nu kan du få mig så lätt! Jag blev rätt besviken på att han inte körde dem, men han körde så himla många bra ändå!
Ung vid halv tio gick vi till bussen... och där träffade vi och Anna och Bella :)  pusspåer:*
Kvällen var mer än lyckad!!
Håkan Hellström<3
Om ni vill se mer kort från konserten, finns alla kort på min bilddagbok, Kommentarer uppskattas! :D


Lördags; Igår så var jag hemma på dagen, och på kvällen skulle mams&paps åka till mina kusiner, så jag åkte hem till Hanna, som hade filmkväll! Väldigt mysigt faktiskt. Vi såg på "Säg att du älskar mig" ( väldigt hemsk film) och sjöng singstar, as always :) Mysmysmys,
pusspåer.



no matter what, you stay in my heart

Kommentarer
belinda

självklart! :)



pusspådigmed!<3

2008-09-28 09:54:29
URL: http://misstricky.blogg.se/
Sara

Håkan gör glädjens musik!

2008-09-29 16:28:52
URL: http://luxuriouspearl.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]