Hello you

heythere.
Det har hänt mycket på den senaste tiden - i lördags så var jag inne i stan och träffade Mikael, en kompis från seglarlägret, och så fick jag min systemkamera!!! :* PUSSPÅDEN.
Och i söndags, igår så var jag hos farmor och farfar! Det var urmysigt.

Idag var det självklart skola, och medieproduktion och datorkunskap och historia. Photoshop för hela slanten^^
Vi redigerade massa bilder och gjorde logos och stuff. Det var rätt så nice! :)  Jag och Carro gick till Ica maxi och köpte choklad på rasten, för det var soppa i matsalen, eugh. Historian var så seeeg, han bara upprepar sig hela tiden.. men fick sluta tidigare för att hinna med en tidigare buss, tacktack. Träffade Amalia på bussen också, treevligt! :)

Kameran är helt fantastisk, (Olympus E-510) jag har tagit mer än 200 bilder på 2 dagar! :)

puuusss




I CAN BE YOUR PRINCESS, FORSURE!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]