konichiwa bitches

Igår var jag ute och fotade i skogen :)
Det var så skönt att komma ut lite!
Och idag hade jag tänkt att jag skulle jogga, men ... det blev bara inte av..
Har massa engelska glosor som jag försöker få in tills imorgon.
Jag har ingen koll alls på mitt liv just nu... jag ska försöka ta tag i mitt liv, plugga mer och träna lite smått...
   Fast det går inget vidare faktiskt, det ända jag tänker på är dig ju...
Jag  pratade lite på msn med en viss människa häromdan.. jag frågade; Do you like me? (han är van vid engelska nu)
Och han svarade: More than anything in the world...
jag blev glad.






The girls are pretty like all the time,
Im just pretty some of the time...

Kommentarer
bella

Sööööt :)

2008-09-16 09:56:28
URL: http://misstricky.blogg.se/
Oliviaaaa

Seriöst, jag förstår verkligen att du saknar honom! :O stackare "/ ussh, jag fårståt inte hur du pallar :( men vi måste träffas snart indeed! Helgen maybe? :) fika någonstans? :D

2008-09-16 12:08:17
URL: http://ovlivia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]