some words are best unspoken

hey.
idag är far min ute och seglar, och mamma i stockholm.
fett skön helg :) Ska till Hanna ikväll på filmkväll. Mycket trevligt.

Har börjar lyssna på Robyn och Rihanna, och jag gillar det verkligen!
Ni som inte tror mig, ta och lyssna på Robyns "Konichiwa bitches" eller Rihannas "Take a bow"!
De är sjukt bra. Och för er som inte ännu hört bandet The last goodnight, LYSSNA PÅ DEM!
Just nu är det mitt favoritband, jag älskar hela deras platta Poison Kiss, mums för öronen säger jag bara! :)

Idag har jag bara softat hemma, suttit här vid datorn väldigt mycket, och så har jag lagat mat, pasta och kalkon, och sett på Mäklarna, ni vet det där underbara programmet som gick i svt för ett tag sen, jag bara älskar det! :D svinroligt.

Men nu ska jag nog... gå ut och t lite kort med kameran, i det fina vädret!
Puss så länge :*







HEJ LINSLUS :D

Kommentarer
belinda

Busunge<3

2008-09-13 16:30:52
URL: http://misstricky.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]