090412

hey there!

Idag är det lika varmt som igår - vilket betyder att jag låg ute i solen 1 timme idag :)
Satsar stenhårt på att få lite färg innan sommaren. Då slipper man bränna sig så ofta.
I övrigt har jag ingen aning om vad jag ska ta och hitta på resten av dagen...börjar kännas lite tråkigt att sitta hemma varje dag nu. Smsade lite kompisar förut, men ingen av dem kunde hitta på något idag, synd!
Åh, jag har lysstnat sönder min musik i min Ipod - och jag vill inte ladda ner nåt nytt pågrund av Ipred... :(
Kasst.



Once upon a time
I was falling in love
But now Im only
falling apart...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]