Finally

tjaaaa

Denna veckan har gått fort.
Hade nationella i engelska idag. Det gick faktiskt rätt bra!

Kollade mina mejl förut, och hade fått svar från ett jobb som vill att jag ska börja redan nästa helg, valborg! OMG.
Jag har fått ett jobb!! Frida är lycklig. Ska servera på en restaurang, hoppas att det blir skojsigt.

Imorgon så ska Linus segla matchracing i göteborg! Men vi hinner tydligen inte dit, för m&p ska ha gäster ... :/
Damnit.

Just  nu är jag hemma hos en kompis jag ska sova hos, myyyysigt... :)
Får se vad vi hittar på senare...


baiii


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]