Häll ut havet ända bort till horisonten...

Ännu en ledig dag har passerat, och denna dagen har jag spenderat tillsammans med tre vänner på Universeum!
Jag fullkomligt älskar att gå omrking där inne och kika runt på de olika djuren... min barnsliga sida är den vägande sidan i mig tror jag! :D
Hur som helt, dagen har varit jättebra. Ett minus till att mitt hår inte ville vara som jag ville ha det. Blir fullkomligt galen på det.

Vi satt en lång stund vid hajarna, det var urmysigt att bara sitta och kolla på de olika fiskarna när de simmade förbi. Sen kom den där stora hajen, och jag blev lite rädd eftersom jag har nån sorts hajfobi...haha :)
Jag har ingen lust att lägga in bilderna just nu, så det får bli en annan dag. Håll utkik!

Imorgon är det redan onsdag, och jag ska provjobba på korggubben i kållekärr! Ska bli jättespännande. Hoppas jag gör ett bra första intryck.

Nu ska jag mysa lite med min bettybusunge.
pusshajj


Jag har tröttnat lite på min bloggdesign...
Funderar på att byta?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]