I swear thats true

I know your fears and you know mine
We've had our doubts but now we're fine
and I love you
I swear thats true


Igår var mamma,pappa och jag och kollade på när min bror seglade matchracing i gbg. Mycket mysigt.
Sen åkte vi hem och städade lite...på kvällen kom några gäster hit och vi åkte ut till Klädesholmen och satte och åt lite vid havet... helt underbart.

Idag är det söndag, och jag fick ett litet sms av en kompis som ville gå på bio med mig idag, 17 again blir det.
Ska bli kul. Kanske inte världens bästa film, men att gå på bio är alltid kul :)

bai


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]