Jag kärlekar er


Det finns inte ord som kan beskriva hur mycket ni betyder för mig, tack för att ni hjälper mig nu.
Jag har världens bästa kompisar, och det bevisade dem idag! :D <3 Tack för att ni finns, och stöttar mig.


Har åkt med m&p till Hornbach och Bauhaus idag, skulle köpa plank till trädgården.
Mysig dag.
Sista dagen på lovet, och imorgon början skolan igen.
Saknar mina sötnosar ju. Men usch vad segt att gå upp halv sex... och gå och lägga sig tidigt.. :(

På fredag ska jag sova över hos Hanna med några andra kompisar, jag längtar så mycket!
Har saknat er jättemycket, älskar er.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]