Kalmar helg

Har varit i Kalmar över helgen  och hälsat på Linus, som läser på högskolan där :)
Kalmar är verkligen jätte mysigt.

Vi åkte på morgonen på lördagen, stannade till vid Lager 157 och kollade runt lite, jag hittade en bjorkvin tröja och ett par frank dandy trosor, haha...
Det tog ungefär 5 timmar innan vi var framme, jag gillar inte att sitta i en bil så lång tid! Finns inte mycket att underhålla sig med direkt.
När vi kom fram åkte vi till Linus lilla studentlägenhet och hälsade på honom, och han åkte med oss till hotellet som vi skulle bo på.
Sedan gick vi ut på en mysig promenad runt omkring i Kalmar. Jag fotade a lot! Sedan gick vi och åt buffe på hotellet, sen gick Linus hem och vi gick upp till rummet och såg på en film.
Nästa dag gick vi ner till det bästa på ett hotell; hotellfrukosten! I love. Som vanligt snodde vi med oss några frallor, hahahha...(tradition)
Sedan träffade vi Linus och han tog ut oss på en lång promenad runt slottet. Vi träffade på ett och annat djur!
Såg massor av fetingvillor, mygod vad stora de var, låg alldeles vid vattnet också, lyxigt.
Men sen skulle vi iallafall shoppa lite, as usual. Jag hittade världens snyggaste retro 80-tals tröja i VCT! :D Så snygga färger så det inte är sant. Jag blev lycklig.
Vi sa hejdå till Linus och åkte hemåt.
Jag prövade mina nya bärbara högtalare och spelade grym musik för mamiochpapi. Dom gillar't.
MYS HELG :D














 Dessa bilder får sammanfatta min helg :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]