my dear beloved blog

hejigenvärlden


Idag har jag vart borta på butiken jag provjobbade på och hämtade lön , lite hundralappar blev det allt ;) asnice.

Rätt slapp dag i skolan , engelskaprov som var lätt som en plätt och sen framkallade vi bilder som de mediaelever vi är.
Sen vart det håltimme då vi dödade tiden genom att gå runt i lite affärer och sånt. Inte vettigt blev gjort iaf.
Mattelektionen var otroligt seg, men rolig ändå.

Idag är det en speciell dag, för det är så att min underbara syster kommer hem igen från Sälen idag! :D
Då blir man glad. Har saknat henne myyycket.

Funderar på att se klart på Twilight nu, började att se den igår.
Eller så kan jag ju plugga lite historia.

Får fundera på detta otroligt viktiga beslut.

Pusshej.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]