Påskafton

tjena

Pappas födelsedag och påskafton idag :)
Grattis till min Far :) <3

Ikväll kommer farmor & co.
Har varit underbart väder idag, så jag låg och solade lite , jätteskönt verkligen.
Nu är klockan ungefär 4 och jag ska väl börja göra iordning mig så småningom..
Hade hellre velat gör nåt annat idag, typ träffa kompisarna. Men, försent för det nu.

Fick ett litet påskägg imorse också, efter att vi grattat pappa. Mysigt mysigt. :) Påskägg med godis kan man aldrig bli för stor för tycker jag! :D
Hmm, jag undrar varför det står Cider och Rum på winegummen? o.O

Åh, nu tänker jag tillbaks på förra sommaren och blir sådär nostalgisk...
Jag hoppas denna sommaren blir minst lika bra.

" Fridas blickar och ett nummer i fickan
 flyter ihop till ett enda
stort psykedeliskt mönster, typ LSD" 
- m.k

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]