zZzZzZzZ...

Jag vaknade precis av att mamma ringde mig...jippie.

Idag ska jag städa a lot, åka och köpa massa goda grejer och sen hade jag tänkt att göra kladdkaka, om vi har alla ingredienser soattseja.

Ändrade min profilbild igår igen, men den verkar inte fungera? :(
Så krångligt!!

Åh, jag vill helst ligga kvar här i sängen hela dagen...men måste gå upp...orättvist.

Dagens planer;

  • Baka något gott
  • Se klart på Mamma mia
  • Städa hela övervåningen...
  • Åka till almö livs och köpa massa grejer
  • Guida Eddie hit
  • Kolla vilka filmer man kan hyra på tvn
  • Make it comfortable
  • Kanske se det sista avsnittet av scrubs.

Time to go up. Jag är hungrig, men nåntin säger mig att vi inte har nåntin att äta , my parentsar skulle visst åka och handla idag....får väl rota lite i kylen
 see yah.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]