25 grader sol + skola = kass matchmaking

weeeell, gick upp klockan halv sex imorse, trött som jag vet inte vad.
Lite ångest, usch vad jag inte gillar min lugg och usch vad jag klagar.
Men iallafall, kom till skolan kvart i åtta, träffade alla andra underbara klassmates, gick till aulan och lyssnade på rektorns svammel. Gick till klassrummet tillsammans med de andra tvåorna och treorna.
Fikade, fick schema, almenackor, busskort och svar på frågor.
Så var den skoldagen slut! :) Två timmar spenderade vi i skolan.

Imorgon ska vi spela minigolf med treorna, och ettorna. :) Börjar kvart i tio så det blir quite nice.

Nu ska jag fundera lite på vad jag ska göra resten av dagen, finns inte mycket att välja på sattseja.
 Imorgon blir det kanske Rix fm festival, funderar på vem jag ska gå med. Massa ppl ska dit, från klassen men Hanna mm ska dit också...


"I should have feel it coming, I should have fucking known"




Det var den sommaren...

Kommentarer
emma

hoppas du har en bra torsdag iaf (:

2009-08-20 13:15:44
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]